همشهری آنلاین: رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوان در پمپ بنزین‌ها برقرار هستند و مشکلی در پرداخت وجود ندارد، گفت: با توجه به خودداری بانک ملت به عمل به تعهدات خود، تصمیم گرفته‌ایم که کارتخوان‌های این بانک را جمع آوری کنیم.

کارتخوان پمپ بنزین

بیژن حاج محمدرضا در گفت و گو با ایرنا درباره جمع آوری کارتخوان‌ها در پمپ بنزین‌ها و اقدام به دریافت نقدی وجوه مردم، اظهار داشت: ما مشکلی با بانک ملت بابت اجرای تعهداتش داریم؛ بر اساس قراردادی که با بانک ملت داشته‌ایم، قرار بود پرداخت‌ها از طریق طرح «کیف پول» این بانک انجام شود، اما متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرده است.

رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت با بیان اینکه براساس قرارداد 12 هزار میلیارد تومان از سال 86 تاکنون از بانک ملت طلب داریم، افزود: قرار بود که بانک ملت بابت هر تراکنش «20 ریال» به پمپ بنزین‌ها پرداخت کند، اما به جز چند ماه اول، از عمل به تعهد خود، خودداری کرده است.

وی ادامه داد: همچنین بانک ملت، گاهی اوقات مبالغی که در پمپ بنزین‌ها پرداخت می‌شود را با یک هفته و یا 10 روز تاخیر به ما پرداخت می‌کند.

رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت تصریح کرد: استفاده از کارتخوان‌های سایر بانک‌ها به طور عادی ادامه می‌یابد و مشکلی وجود ندارد.

در روزهای اخیر تصویری از برخی جایگاه‌های سوخت در رسانه ها منتشر شد که نوشته شده بود به دلیل 24 ساعته شدن تسویه حساب‌ها در شاپرک، از ارایه خدمات کارتخوان خودداری می‌شود و مردم باید خرید بنزین را به صورت نقدی انجام دهند.

همچنین برخی رسانه‌ها امروز اعلام کردند که سندیکای جایگاه داران سوخت به علت بدهی بانک‌ها به پمپ بنزین‌ها، قصد دارند که کارتخوان‌ها را از پمپ بنزین‌ها جمع آوری کرده و هزینه سوخت را تنها به صورت نقدی دریافت کنند.

جایگاه‌های سوخت روزانه به طور میانگین 72 تا 74 میلیون لیتر بنزین در سطح کشور توزیع می‌کنند. هم اکنون بیش از سه هزار جایگاه عرضه بنزین و 2 هزار و 500 جایگاه سی.ان.جی مشغول عرضه سوخت در کشور هستند.

کد خبر 397315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha