شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر مرحوم رضا مقدسی از مدیران ارشد رسانه ای و خبرنگار تراز انقلاب اسلامی امروز با حضور مردم، چهره های سیاسی و فرهنگی و اهالی رسانه به سوی خانه ابدی تشییع شد.

رضا مقدسی

 رضا مقدسی که در طول سال‌های فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای همواره به عنوان یک چهره پیشرو، ارزشی و ولایت مدار شناخته شده و از او به عنوان روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی یاد می‌شود، فعالیت در این عرصه را از سن 20 سالگی و در روزنامه قدس شروع کرد.

وی در ادامه همکاری با این روزنامه، مسئولیت‌هایی نظیر پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیر مسئول این روزنامه در تهران را نیز عهده‌دار شد و بعد‌ها در بخش‌های مختلف تحریریه صدا‌وسیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعامل شرکت ارتباطات روزنامه ایران، مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز و مدیرعاملی خبرگزاری مهر ایفای نقش کرد.

رضا مقدسی

پست‌های گسترده و فعالیت میدانی مقدسی در عرصه رسانه، از وی مدیر و صاحب‌نظری با تجربه در زمینه روزنامه‌نگاری تراز انقلاب اسلامی ساخت. این مدیر پیشکسوت علاوه بر روزنامه‌نگاری، سوابقی در زمینه مدیریت روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیت‌های تشکیلاتی در حوزه روزنامه‌نگاری داشت و دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بود.

کد خبر 397268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha