همشهری آنلاین: نماینده ازبکستان با پیروزی مقابل نماینده اردن توانست به عنوان تیم چهارم گروه C به لیگ قهرمانان آسیا راه‌یابد و حریف پرسپولیس شود.

نسف قارشی

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه 10 بهمن، قاره آسیا درگیر برگزاری بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسيا در مناطق شرق و غرب است.

در چهارمین بازی امروز که اولین پلی آف منطقه غرب قاره کهن بود، تیم‌های نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن به مصاف هم رفتند.

مانند هر سه بازی قبلی امروز، در این دیدار هم تیم میزبان کار سختی در پیش نداشت و با یک پیروزی قاطع حریف خود را از پیش رو برداشت. نسف قارشی ازبکستان در این بازی با نتیجه 5 بر یک موفق شد الفیصلی را در هم بکوبد. گل‌های نماینده ازبکستان را گلبان، ابدوخلیکوف، گانیف، سران و الراشده( گل بخودی) به ثمر رساندند. همچنین تک گل الفیصلی در دقیقه 93 به ثمر رسید.

نسف، دومین تیم ازبکستانی لیگ قهرمانان 2018 پس از لوکوموتیو تاشکند است. همچنین پاختاکور در یک بازی پلی آف دیگر با الغرافه بازی خواهد کرد.

با این نتیجه نسف قارشی به گروه C لیگ قهرمانان وارد شد و باید با تیم‌های پرسپولیس ایران، السد قطر و الوصل امارات رقابت کند. این تیم باید در روز 24 بهمن نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان را در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس انجام دهد. بازی برگشت این دو تیم هم 13 فروردین سال 97 در ازبکستان انجام خواهد شد.

کد خبر 396997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha