همشری آنلاین: کتابی کاربردی برای علاقه مندان به تهیه و تنظیم متن‌های کوتاه تقدیر، تبریک، دعوت، تسلیت و سایر مکاتبات و مراسلات اداری و ارائه صدها نمونه برگزیده به بازار نشر عرضه شده است.

 از این گونه متن‌ها به تازگی وارد بازار نشر شده است. به گزارش همشهری آنلاین این کتاب که آفرینش متن های کوتاه نام دارد  و سوی نشر ذره به بازار کتاب راه یافته است  پاسخی است به گستردگی و حجم فراوان تهیه و ارسال متن‌های کوتاه و نبود ساختاری علمی در تهیه و تنظیم متن‌های سپاس، تبریک، دعوت، تسلیت و آمیخته در ادارات و مراکز دولتی و خصوصی، که  نویسنده کتاب را بر آن داشت تا با ارائه مصادیق، الگوها و نمونه‌های متنوعی از این گونه متن‌ها، مرجعی معتبر  برای مخاطبان به ویژه مدیران، مسئولان دفاتر، دبیرخانه‌ها، کارشناسان روابط عمومی و دیگر علاقه مندان مهیا کند.

به گفته سید جمال هادیان طبائی زواره کتاب مذکور با هدف آموزش و افزایش توانایی پدید‌آورندگان این گونه متن‌ها علاوه بر ارائه صدها نمونه برگزیده از متن‌های کوتاه، در ده فصل به بررسی ساختار محتوایی، جنبه‌های هنری، ویراستاری، نحوه آماده سازی بانک اطلاعات مخاطبان و شیوه‌های ارسال یا اهدای این گونه متن‌ها می‌پردازد.

مخاطبان کتاب مذکور علاوه بر آموزش آفرینش متن‌های کوتاه و آشنایی با صدها نمونه برگزیده، در بخش‌هایی از کتاب با روابط عمومی، تبلیغات و شاخه‌های مختلف آن، خبر و اجزای آن و صنعت چاپ و نشر و ظرایف آن آشنا می‌شوند و از این منظر مرجع قابل استنادی برای دانشجویان، علاقه‌مندان و کارشناسان روابط عمومی و دانشجویان رشته‌های ارتباطات، ادبیات، هنر و چاپ و نشر به شمار می‌آید.

کد خبر 3969

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز