همشهری آنلاین: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم بودجه جاری و عمرانی استان‌ها را افزایش دهیم. سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی‌رغم این‌که با محدودیت منابع مواجهیم، در اولویت داریم.

Nobakht

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت، در گردهمایی جامعه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با ابراز خرسندی از حضور در جمع سرافرازان نیروهای مسلح و به‌ویژه فرماندهان حوزه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح، از مقام شامخ همه شهداء و به‌ویژه شهدای عملیات کربلای ۵ تجلیل کرد و در ادامه با اشاره به بودجه نیروهای مسلح از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ بر توجه ویژه دولت به بودجه بخش دفاعی تاکید کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این‌که در کنار سایر مصارف، سیاست فقرزدایی را هم در دستور کار داریم، افزود: در کشور انسان‌هایی را داریم که زندگی‌شان نمی‌گذرد لذا یارانه‌ی این افراد را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش داده‌ایم.

نوبخت به بخش هزینه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: بودجه سال۱۳۹۷ با سنوات گذشته این تفاوت را دارد که مبتنی بر عملکرد یعنی به قیمت تمام‌شده تنظیم می‌شود. بسیاری جداول را اصلاح، شفاف‌سازی و یا حذف کرده‌ایم. در عین حال تلاش می‌کنیم بودجه جاری و عمرانی استان‌ها را افزایش دهیم. سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی‌رغم این که با محدودیت منابع مواجهیم، در اولویت داریم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کلیدواژه‌های "اقتصاد مقاومتی" و "مدیریت جهادی"، ادامه داد: نمود این کلیدواژه‌ها همین برنامه‌ریزی است.

کد خبر 395739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha