همشهری آنلاین: در پایان این رقابت ها که به مدت دو روز در سالن ۱۲۰۰ نفری سریش آباد برگزار شد، تیم همدان با ۸۶ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های کردستان الف و اصفهان به ترتیب با ۶۷ و ۶۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

Wrestling

در وزن 45 کیلوگرم، احمدرضا زارعی از اصفهان اول و ابوالفضل قراگوزلو از همدان دوم شد و ستار موسوی از گیلان و علی شریفی از کرمانشاه به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 48 کیلوگرم، امیرحسین عبدی‌راد از همدان اول شد، علیرضا داداشی از قزوین مقام دوم را به دست آورد و علی خدابخشی از کرمانشاه و محمد بهمنی از اصفهان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 51 کیلوگرم، عباس جهانی از همدان مقام اول را به خود اختصاص داد، سیدسعید حسینی از گیلان دوم شد و محمد محمدی و رسول لطفی به ترتیب از زنجان و اصفهان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن 55 کیلوگرم، پیام نظری از کرمانشاه قهرمان شد، علیرضا جعفری مهتاش از البرز دوم شد و نیما فیروزی و امیرمحمد گماریان به ترتیب از کردستان الف و همدان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 60 کیلوگرم، حسن محمدی از زنجان مقام اول را به دست آورد، امیرحسین دده‌جانی از کردستان ب در جایگاه دوم ایستاد و شایان حسامی از کردستان الف و میثم قوچی‌پور از البرز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن 65 کیلوگرم، محمدحسین نوروزیان از کردستان الف بر سکوی نخست ایستاد، محمدمهدی اصغری از همدان دوم شد و فردین شمس و رضا مقدسی به ترتیب از استان‌های کرمانشاه و خراسان رضوی در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن 71 کیلوگرم، مهدی حاجی‌لویی از همدان اول شد، راستین حسین زاده مقام دوم را به خود اختصاص داد و عباد خلجی از قزوین و سجاد باقری از البرز به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 80 کیلوگرم، هادی شرف‌بیانی از کردستان الف قهرمان شد، علی اسدی از همدان در جایگاه دوم ایستاد و امیرحسین خلجی از قزوین و محمدمعین طالبی از کرمانشاه به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 92 کیلوگرم، حمیدرضا حسن‌زاده از خراسان رضوی مقام اول را به دست آورد، امیرحسین مهرابی از اصفهان دوم شد و امیرحسین کربلایی از قزوین و فردین طالبی از همدان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن 110 کیلوگرم، امیرحسین هراتی از کردستان الف مقام نخست را کسب کرد، مهدی خزایی از همدان مقام دوم را به خود اختصاص داد و یوسف خواجوی‌حاجی از اصفهان و علی‌اکبر شعبانی از قزوین به طور مشترک سوم شدند.


104 کشتی‌گیر در قالب 11 تیم از استان‌های کردستان (2 تیم)، گیلان، خراسان رضوی، زنجان، همدان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قزوین، البرز و اصفهان در این رقابت ها که در شهر سریش آباد از توابع شهرستان قروه برگزار شد، حضور داشتند.

کد خبر 395390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha