مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از ثبت نام ۳۷ نفر کارگر فصلی این منطقه در طرح ساماندهی خبر داد.

کارگران فصلی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19،حمید بهرامی با اعلام این خبر گفت: تا کنون 30 نفر از این کارگران در رشته‌های مختلف فنی از جمله جوشکاری، نجاری، گچکاری و سایر مشاغل در سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش دیده و کارت مهارت دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه آنها از طریق معرفی به تأمین اجتماعی انجام می‌شود ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی به این کارگران در دستور کار است و در مناسبت‌های مختلف اهدای کلاه و دستکش، ویزیت رایگان پزشکی، برگزاری کلاس های آموزشی HSE و اجرای تورهای تهران‌گردی و سایر خدمات در طول سال به کارگران ارائه می‌شود.

بهرامی با اشاره به ثبت نام کارگران فصلی در اداره مرکز خدمات اجتماعی این منطقه خاطر نشان کرد: کارگران در صورت تمایل با در دست داشتن دو قطعه عکس، کپی مدارکی چون کارت ملی، شناسنامه،کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی، دفترچه بیمه و کارت مهارت به این اداره مراجعه و ثبت نام کنند، ضمن اینکه کارگرانی که هنوز موفق به دریافت کارت مهارت نشده اند به سازمان فنی و حرفه ای معرفی و پس از گذراندن دوره آموزشی و امتحان عملی و کتبی کارت مهارت برای آنها صادر خواهد شد.

معاون شهردار منطقه همچنین از اختصاص فضایی با مساحت 100 تا 150 متر مربع به منظور ساماندهی و اسکان کارگران فصلی خبر داد و گفت: این ساختمان در یک طبقه برای تأمین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران در سال جاری آماده و در همین مکان نام کارگران وارد سامانه می‌شود.

به گفته این مسئول میدان وصال، بوستان 22 بهمن، خیابان مکتب العباس (ورزش)، خلازیر، سه راه شریعتی و دولتخواه از جمله نقاطی هستندکه در آن کارگران ساعت‌ها به انتظار کار می‌نشینند و با ساخت این ساختمان و ساماندهی کارگران، شهروندان نسبت به نوع درخواست خود نیروی کار ماهر برای مدتی استخدام خواهند کرد.

کد خبر 395372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha