همشهری آنلاین: بازیگر برنده اسکار پس از ماه‌ها مذاکره در تازه‌ترین تجربه کارگردانی کوئنتین تارانتینو با موضوع جنایت‌های وحشتناک خانواده مانسن مقابل دوربین می‌رود.

تارانتینو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، پروژه فعلا بدون نام فيلمساز سرشناس آمريكايي نخستين فيلم لئوناردو دي‌كاپريو پس از «بازگشته» است كه اسكار بهترين بازيگر مرد را برايش به ارمغان آورد. او در فيلم تازه تارانتينو به نقش بازيگري ميانسال و بي‌كار ظاهر مي‌شود و قرار است مارگو روبي هم در آن نقش شارون تيت را ايفا كند. ضمن اينكه دي‌كاپريو و تارانتينو پيش از اين در فيلم سينمايي «جانگوي از بند رسته» در 2012 همكاري كرده بودند.

از ديگر ستاره‌هايي كه احتمال حضورشان در نهمين تجربه كارگرداني فيلمساز برنده نخل طلايي جشنواره كن مي‌رود، تام كروز و آل پاچينو هستند. استوديو سوني تابستان 2019 را براي اكران عمومي فيلم در نظر گرفته كه همزمان با پنجاهمین سال قتل شارون تیت و دوستانش به دست پیروان چارلز مانسن است. مانسن در دادگاه براي جنايت‌هاي خود به 9 بار حبس ابد محکوم شد و پس از 46 سال حضور پشت ميله‌ها، سرانجام 17 نوامبر سال گذشته در 83 سالگی از دنیا رفت.

برخي منابع نزديك به تارانتينو مي‌گويند داستان فیلم او در 1969 مي‌گذرد و به ماجراي قتل تیت مي‌پردازد. هر چند زندگینامه‌ای نیست. مانسن در 1969 به گروهی از پیروانش دستور داد به خانه‌اي در لس‌آنجلس حمله كنند و ساكنانش را از دم تيغ بگذرانند. قربانيان آن ماجرا شارون 26 ساله و جنين هشت ماهه او به علاوه چهار نفر ديگر بودند. تيت در آن زمان همسر رومن پولانسكي، كارگردان نامدار بود.

اين براي نخستين بار در تمام سال‌هاي گذشته است كه هاروي واينستين نقشي در توليد و پخش فيلمي از تارانتينو ندارد. تهيه‌كننده بدنام هاليوودي متهم به داشتن فساد اخلاقي و ارتكاب رفتارهاي زننده با بسياري از فعالان صنعت سينماست و بعيد است ديگر بتواند به دنياي سينما بازگردد.

کد خبر 395356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha