همشهری آنلاین: معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران گفت: در حوزه تئاتر و سینما که از عرصه‌های تاثیرگذاری محسوب می‌شود، جای حضور خواهران بسیجی خالی است.

محمدصالح جوکار

به گزارش سازمان بسیج زنان کشور؛ سردار محمدصالح جوکار در جلسه هم افزایی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با معاون حقوقی و پارلمانی سپاه افزود: عرصه های فرهنگی و تولید فیلم زمینه های خوبی برای ورود خواهران بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیج زنان کشور، ظرفیت عظیم مردمی است، افزود: با حمایت و برنامه ریزی می توان از این ظرفیت که انقلابی فکر می کنند و متعهدانه عمل می کنند، به نفع بهبود شرایط جامعه استفاده کرد.

مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز، به ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف زنان پرداخت و پیشنهاداتی را در خصوص استفاده از فکر و توانمندی بانوان بسیجی در تصمیم گیری های این پارلمان ارائه داد.

وی ادامه داد: این سازمان در هفته بسیج هزار گروه مشاوره متشکل از بسیج طلاب، بسیج دانشجویی و فرهنگی تشکیل داد که به روشنگری در زمینه فضای مجازی و بیان راه های مواجهه با کودکان و نوجوانان علاقمند به این فضا پرداختند.

معصومه حکیمیان مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره هفت هزار زن شهید در سال های گذشته، به عنوان منشور آزادی بخش زنان است، تبیین الگوی سوم را نسخه رهایی بخش از مشکلات فعلی دانست و از معاون حقوقی و پارلمانی سپاه خواست که در معرفی هرچه بیشتر این الگو در داخل کشور با این سازمان همکاری کند.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران در جلسه ای با حضور مسئول سازمان بسیج زنان کشور، جانشین سازمان، مدیر فرهنگی، مدیر تحلیل و بررسی و مدیر روابط عمومی به بررسی راهکارهای همکاری های بیشتر این سازمان با پارلمان سپاه پاسداران به گفت و گو پرداختند.

کد خبر 395346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha