شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: جمشید گرگین بازیگر و مجری پیشکسوت با اشاره به تعداد زیاد شبکه‌های تلویزیون بیان کرد که در این شبکه‌ها برنامه‌های همسان و مشابه زیادی وجود دارد.

رادیو

به گزارش مهر؛ جمشید گرگین درباره اینکه این روزها چقدر تلویزیون را دنبال می‌کند گفت: من تلویزیون را خیلی دنبال نمی‌کنم مگر اینکه مسابقه فوتبال خارجی داشته باشد و البته در میان ورزش ها والیبال های ایرانی را نگاه می‌کنم.  

وی ادامه داد: خیلی کم سایر برنامه های تلویزیون را می‌بینم، چند بار صبح‌ها برنامه رضا رشیدپور را دیدم و حس کردم حرف‌های خوبی می‌زند که در تلویزیون چندان گفته نمی‌شود و از این حیث محتوای خوبی دارد.

این مجری و برنامه‌ساز با اشاره به علاقه‌اش به رادیو اظهار کرد: رادیو را بیشتر از تلویزیون دنبال می کنم چراکه صداقت رسانه رادیو از تلویزیون بیشتر است. شما کلام را می‌شنوید و نیازی نیست آرایه های صحنه، نور، دکور و... نظرتان را جلب کند.

گرگین اضافه کرد: وسایل صحنه باید در ارتباط با کلام گوینده باشد ولی در تلویزیون اینگونه نیست. از طرف دیگر فکر می‌کنم برنامه‌ساز در رادیو دستش بازتر است چون برنامه‌ها با امکانات کم ساخته می شوند و لزوما نیازی به بودجه‌های بالا نیست.  

وی با اشاره به شبکه‌هایی که گوش می‌کند، یادآور شد: در ماشین که هستم برنامه‌های مختلفی از شبکه‌های رادیو ورزش، رادیو جوان، رادیو فرهنگ و... گوش می‌کنم. یکی از ایرادهایی که فکر می‌کنم هم به رادیو و هم به تلویزیون وارد است تعداد زیاد شبکه‌هاست. تعداد زیاد شبکه‌ها باعث شده همسانی برنامه ها افزایش یابد و من نمی‌دانم سیاست مدیران بر چه مبناست. فکر می‌کنم اگر قرار باشد مطلبی یا پیامی گفته شود می توان با چند شبکه با برنامه های متنوع بیانش کرد تا اینکه در تعداد زیادی شبکه با برنامه‌هایی شبیه به هم و تکراری از آنها گفت.

این برنامه ساز در پایان توضیح داد: برنامه‌های زیادی با این وسعت شبکه‌ها ساخته می شود اما کیفیت برای مسئولان اهمیتی ندارد برای آنها نیروهای کاری هم مهم نیستند و توجهی ندارند که به طور مثال یک نفر چقدر سابقه و پیشینه دارد.

کد خبر 395335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha