مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای بدون تغییر طرح زوج و فرد در سال آینده در سطح تهران خبر داد و گفت: مسئله‌ای که اکنون داریم روی آن کار می‌کنیم، بحث نحوه پرداخت است که حتماً به نفع مردم خواهد بود.

سردار محمدرضا مهماندار

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار، درباره نحوه اجرای طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در سال 1397 گفت: در دو سه هفته‌ اخیر که بحث طرح ترافیک و زوج و فرد و تغییرات آن مطرح شد، ذهن خیلی از همشهریان مشوش شد و نگران شدند که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. این اطمینان خاطر را به شهروندان می‌دهم که همه دستگاه‌های مسئول اعم از پلیس، شهرداری، وزارت کشور، مهم‌ترین دغدغه‌شان آسایش مردم است و نباید هیچ طرحی، اجرا شود که به مردم فشار مضاعفی بیاورد یا دغدغه‌ای را به دغدغه‌های آن‌ها اضافه کند. دلیل این همه کار کارشناسی و طولانی شدن موضوع هم رفع همین نگرانی‌ها و دغدغه‌هاست.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ چیزی نهایی نشده است، گفت: روی این طرح کار کارشناسی انجام می‌دهیم. تا کنون اجرای این طرح در حوزه زوج و فرد منتفی شده است و در سال 1397 هم مانند سال جاری این طرح بدون هیچ گونه تغییری اجرا خواهد شد. ما چند شرط گذاشتیم و الزاماتی را برای اجرای این طرح مطرح کردیم. البته همه دست اندرکاران نیز نگران بودند که باید الزاماتی رعایت شود.

کد خبر 395175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha