همشهری آنلاین: بیش از ۷ هزار شهروند از ابتدای سال جاری از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در سرای محلات ۱۴ گانه منطقه ۱۹ بهره مند شده‌اند.

بهره‌مندی بیش از ۷ هزار شهروند منطقه ۱۹ از برنامه های فرهنگی آموزشی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در ارتقای سطح اطلاعات عمومی شهروندان افزود: این برنامه ها در قالب کارگاه ها و کلاس های آموزشی با عناوین سبک زندگی و تحکیم خانواده، غدیر شناسی، آموزش قرآن ، احکام ویژه گروه های مختلف سنی ، روانشناسی خانواده ، مشاوره در زمینه آسیب های اجتماعی ویژه والدین و ... در سرای محلات برگزار شده است.

وی ادامه داد: در راستای ترویج سوادآموزی و حمایت از بیسوادان و بازماندگان از تحصیل کلاس های سواد آموزی با حضور کارشناسان نذر فرهنگی با ارائه اقلام فرهنگی و مدرک تحصیلی با مشارکت آموزش و پرورش در سرای محلات برگزار می‌شود.

بهرامی در تشریح سایر فعالیت های اداره فرهنگی خاطر نشان کرد : به منظور جلب مشارکت شهروندان در برنامه های مناسبتی نمایشگاه های گوناگونی با موضوع عفاف و حجاب، تهران شناسی، بهترین عکس از شب یلدا و ... برپا شده است، ضمن اینکه مسابقات نقاشی و قرآن بخوانیم و جایزه بگیریم ویژه کودکان و نوجوانان در سرای محلات نیز برگزار می‌شود.

معاون شهردار منطقه با اشاره به اینکه پاسداشت نام شهدا و خدمت به خانواده های آنها کمتر از شهادت نیست بیان کرد: به همین منظور از ابتدای سال بیش از 30 بازدید از خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران در سطح نواحی پنجگانه صورت گرفته است؛ ضمن اینکه به مرمت و بازسازی، خانه تکانی منزل مادارن و پدران شهدا توسط نیرو های داوطلب در سطح محلات پرداخته می‌شود.

به گفته وی با هدف حمایت از اقشارآسیب پذیر در سطح منطقه لوازم التحریر، سبد کالا در بین نیازمندان توزیع شده است‌.

همچنین درچندین مرحله اقلام ضروری ، وسایل مورد نیاز کودک و ... در قالب کاروان شادی از این منطقه به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

کد خبر 395163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha