همشهری آنلاین: رئیس اورژانس تهران گفت: روزانه ١٠٠٠ تماس مزاحم با اورژانس برقرار می‌شود از مردم خواهش می‌‌کنیم تماس بی‌مورد و غیر مرتبط نگیرند.

اورژانس

به گزارش همشهري آنلاين، پیمان صابریان، رییس اورژانس در مراسم رونمایی از نرم ‌افزاز اورژانس ۱۱۵گفت: از ۵ مرداد امسال موتورلانس‌‌ها آغاز به كار كردند و درحال حاضر در ۱۴۱ نقطه شهر تهران موتورلانس‌ها فعال هستند البته تراكم و فعاليت آنها به حجم ماموريت در آن نقاط و محلات بستگي دارد.

او افزود: با توجه به ترافيك شهري، موتورلانس‌ها به خدمت رساني بهتر و در دسترس‌تَر به مردم كمك مي‌كنند. درسال جاري بیشترین ماموریت‌ها در آذرماه بوده که ۱۹ هزار و ٥٧٥ ماموریت گزارش شده است، يعني هر موتورلانس تقریبا روزانه ۷ ماموریت انجام داده است.
صابريان اظهارداشت: ورود موتورلانس‌ها به مجموعه اورژانس تهران، مصرف سوخت آمبولانس‌‌ها را تا۵۰ درصد و فرسودگی آمبولانس‌ها را ۳۰ درصد کاهش داده است.

رییس سازمان اورژانس تهران گفت: استفاده از موتورلانس‌ها به گواهينامه ديگري هم نياز دارد. انجام انفرادی ماموریت سخت است و همین امر ما را مجاب کرد تا آمو‌زش‌‌های مضاعفى به این همکاران ارائه دهیم.

صابريان تصريح كرد: روزانه ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تماس تلفنی داریم که حدود ١٠٠٠ مورد آن مزاحمت است و از مردم خواهش می‌ كنيم بي مورد و غیرمرتبط، تماس نگيرند.

کد خبر 395078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha