همشهری آنلاین: رقابت‌های اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی در مرحله یک هشتم پایانی پیگیری شد و طی آن تیم جهان بیلیارد تهران با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند مالزی متوقف شد.

Snooker

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی صبح روز سه‌شنبه 19 دی ماه در مرحله یک شانزدهم پایانی پیگیری شد و طی آن تیم جهان بیلیارد تهران با پیروزی 3 بر مقابل تیمی از چین راهی مرحله یک هشتم پایانی شد و در این مرحله برابر نمایندگان قدرتمند مالزی قرار گرفت و با نتیجه نزدیک 3 بر 2 بازی را به حریف واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشورمان در این رقابت‌ها با پنج تیم جهان بیلیارد تهران، توپ سیاه، فاطر تجارت رسا، توپ طلائی و شادمان پاسارگاد حضور پیدا کرده است.

تیم‌های توپ سیاه، فاطر تجارت و شادمان پاسارگاد گیلان موفق به صعود به مرحله حذفی نشدند و در مرحله گروهی از دور این رقابت‌ها کنار رفتند. تیم‌های جهان بیلیارد تهران و توپ طلایی پس از صعود به مرحله حذفی و یک شانزدهم پایانی مقابل تیم‌هایی از کشور میزبان، چین قرار گرفتند و تیم توپ طلایی موفق نشد به مرحله بعدی راه پیدا کند و از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. تیم جهان بیلیارد تهران هم پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی و قرار گرفتن در مقابل تیم مالزی نتیجه را واگذار کرد و از رقابت‌های شهرهای آسیایی خداحافظی کرد.

مسابقات اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی هفدهم تا بیست و یکم دی ماه به میزبانی چین در حال برگزاری است.

 

کد خبر 395039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha