سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: خبرگزاری فرانسه گزارش داد: بارش شدید برف در منطقه گردشگری «زرمات» سوئیس باعث گرفتار شدن ۱۳ هزار نفر در این منطقه شده است.

 ۱۳ هزار نفر در مقصد گردشگری سوئیس محبوس شدند

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه افزود: بارش برف سبب قطع برق تفرجگاه زرمات و مسدود شدن تمام راه ها و توقف تردد قطار منتهی به این منطقه که در کانتون «وله» در جنوب سوئیس قرار دارد، شده است.

یک مقام محلی گفت که در حال حاضر حدود 13 هزار گردشگر در منطقه زرمات گرفتار شده اند. وی یادآور شد که مسیر اصلی منتهی به این منطقه از روز دوشنبه مسدود شده است.

منطقه زرمارت حدود پنج هزار و 500 سکنه دارد و از ظرفیت اسکان 13 هزار و 400 گردشگر برخوردار است، اما گردشگران در حال حاضر از امکان بهره بردن از فضای این منطقه به دلیل بارش شدید برف برخوردار نیستند. قرار است یک هواپیمای اکتشافی بر فراز منطقه به پرواز درآید و اوضاع را مورد بررسی قرار دهد.

براساس این گزارش، تردد در روستاهای دیگر کانتون وله نیز به دلیل بارش شدید برف غیرممکن شده است. گل و لای و رانش زمین توام با سیلاب، باعث مسدود شدن تعدادی از مسیرهای منتهی به کانتون وله شده است و خطر سقوط بهمن را در پی دارد. در ارتفاعات پایین تر کانتون وله نیز بارش شدید باران شماری از ساکنان محلی یک منطقه روستایی را مجبور به ترک محل اقامت خود کرده است.

کد خبر 395022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha