مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد کل سفرهای متروی تهران در آذر ماه از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر عبور کرد.

مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه تعداد سفر با متروی تهران، آذر ماه امسال از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر گذشت، اظهار کرد: به‌ این ترتیب سفر با این ناوگان تاکنون توانسته است تا از رکورد فعلی دنیا عبور کند.

وی تصریح کرد: اکنون استفاده از حمل و نقل عمومی اولویت اصلی در کلانشهرهای کشور است و در میان وسایل حمل و نقل عمومی، مترو به خاطر ایمنی، امنیت، ارزانی و سرعت بیشتر مورد توجه بوده و متروی تهران در بین قطارهای شهری کشور، همواره پیشرو بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه متروی تهران نه تنها در کشور بلکه در منطقه خاورمیانه جزء یکی از مدرن‌ترین و بزرگترین ناوگان‌های حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود، افزود: هرسال بر میزان استقبال شهروندان از این وسیله پاک و ایمن افزوده می‌شود و ما امیدواریم که با افزایش واگن‌های مترو بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان به بهترین نحو باشیم.

نوبخت با بیان اینکه در ماه‌های اخیر متناسب با امکانات موجود سعی شد تا کیفیت سرویس دهی به مسافران افزایش یابد، خاطرنشان کرد: با تامین واگن و تجهیزات مورد نیاز، متروی تهران می‌تواند خدمات خود را ارتقا دهد. 

کد خبر 395015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha