همشهری آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: ۳۷۵ هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران نام نویسی کرده‌اند و بررسی اولویت‌های این طرح آغاز شده است.

خدمت

سردار ابراهیم کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قرار است امسال 20 هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران تعیین تکلیف شوند براین اساس بررسی اولویت ها آغاز شده و از بین 375 هزار نفر، 20 هزار نفر انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: تعداد ثبت نام شده ها بسیار است در حالی که میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای استفاده از کسری و معافیت خدمت در سال جاری (20 هزار نفر) کم است.

سردار کریمی اضافه کرد: باید 20 هزار نفر امسال براساس مقررات تعیین تکلیف شوند تا از قانون کسر و معافیت خدمت ایثارگران بهره مند شوند و بهترین شرایط ایجاد شود تا ایثارگران متضرر نشوند.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

سردار کریمی تصریح کرد: البته این در حالی است که هنوز تعدادی ثبت نام نکرده اند و احتمالا برای سال آینده در فرصت دیگری نام نویسی خواهند کرد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: از 10 آذر ماه سال جاری طرح ثبت نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران در سراسر کشور آغاز شد و 10دی ماه به اتمام رسید.

سردار کریمی افزود: تمام مشمولانی که پدر یا مادرشان؛ آزاده، جانباز، ایثارگر و یا رزمنده هستند، از این فرصت بهره مند می شوند.

به گفته وی، بعد از پایان زمان ثبت نام و بررسی یک ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال هستند، اعلام خواهد شد، برای سایر افراد نیز بانک اطلاعاتی تشکیل تا در مورد معافیت یا کسری این گروه نیز طی سال های آتی تصمیم گیری شود.

کد خبر 394943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha