همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت، پس از بازدید سرزده از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: یکی از بزرگترین بخش‌های NICU کشور در این بیمارستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون وزیر بهداشت

به گزارش وبدا، ايرج حريرچي،  با اشاره به بازدید خود از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد گفت: در این بیمارستان تلاش‌های زیادی در راستای اجرای طرح تحول سلامت شد به گونه ای که ظرفیت این بیمارستان دو برابر و ۱۷۵ تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت آن اضافه شده است.

وی تصریح کرد: یکی از بخش‌های بیمارستانی که در استان لرستان وجود نداشت، بخش شیمی درمانی بود که در این بیمارستان احداث و فعال شده و در حال حاضر ۵ متخصص آنکولوژی در حال فعالیت هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نوسازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، یادآور شد: خوشبختانه نخستین دستگاه MRI بخش دولتی استان لرستان در این بیمارستان نصب شده و به مردم ارائه خدمات می‌دهد همچنین دستگاه‌های سونوگرافی و ماموگرافی در این بیمارستان نصب شده است.

حریرچی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش همکاران مان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اعزام بیمار از لرستان به سایر استان‌های کشور را به حداقل برسانیم و با توجه به فارغ التحصیلان و پزشکان متخصص بومی استان لرستان، نیازی به اعزام بیماران به سایر استانهای کشور، نداشته باشیم.

کد خبر 394578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha