همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، رای کمیته انضباطی برای این تیم را غیر منصفانه خواند و اظهار داشت مشکلی برای حضور بازیکنان ملی‌پوش این تیم در تمرینات تیم ملی ندارد.

برانکو

به گزارش ایرنا، برانکو در حاشیه تمرین سرخپوشان پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس برای هواداران خود به میدان می روند و زمانی که هواداری وجود نداشته باشد، بازی فوتبال هم بی‌معنا است.

برانکو با اشاره به صدور این حکم انضباطی،گفت: در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی هیچگونه درگیری بین هواداران دو تیم رخ نداد و مواد آتش زا نیز به زمین پرتاب نشد،از رای این کمیته تعجب می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به تغییر زمان دیدار تیم های حاضر در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: چرا باید برای بعضی از تیم‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بین رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر استراحت داشته باشند ولی سایر تیم‌ها از این امتیاز بی‌بهره باشند؟

برانکو با انتقاد از داوری‌ها به بازی «سرور جپاروف» بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: چرا آقای جپاروف به دلیل خطایی که انجام داد محروم نشد؟ درحالی که سال گذشته نورمحمدی بازیکن ما به دلیل چنین خطایی محروم شد. همچنین چرا باید باشگاه پرسپولیس به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شود؟ آیا به دلیل هواداران زیاد پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی این حکم صادر شد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه مشکلی برای حضور بازیکنان ملی پوش این تیم در تمرینات تیم ملی وجود ندارد، اظهار داشت: نامه‌ای رسمی در این باره به باشگاه رسیده است که برای حفظ منافع تیم ملی آن را می‌پذیریم. برای ملی پوشان هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی در این تیم نیز گفت: طارمی از طرف یک باشگاه خارجی پیشنهاد دارد و وکلیش نیز این موضوع را به صورت رسمی بیان کرده است. با این حال ماندن و یا رفتن این بازیکن به خودش بستگی دارد.

کد خبر 394369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha