همشهری آنلاین: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منکر برخی نارسایی‌ها و مشکلات کوچک در کشور نیستیم اما تیزهوشی و ولایتمداری فرزندان ملت باعث فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی از جمله گرانی و تورم خواهد شد.

رمضان شریف

 

به گزارش ایرنا سردار رمضان شریف روز شنبه در اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی در بیرجند افزود: ملت ایران از 40 سال گذشته تاکنون در مقابل مواضع بزرگی ایستاده و مشکلات عدیده ای را حل کرده به طوری که می توانیم با افتخار اعلام کنیم که دشمن در مقابل مردم همیشه در صحنه ما رنگ باخته است.

وی ادامه داد: فرهنگ دینی بر پایه قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع)، رهبری و مردم سه مولفه اصلی قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هماهنگی اینها باعث شده که محوریت انقلاب در بسیاری از کشورهای جهان نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی گفت: فرهنگ دینی ما غیرقابل انکار است و از طرفی وجود رهبری فرزانه و شجاع باعث شده که مقابل بسیاری از دست اندازی های معاندین نظام و انقلاب سربلند باشیم در حالی که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی همچون عراق، لیبی، لبنان و ... از فقر رهبری باهوش و مدبر ضربه خورده‌اند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترامپ دیوانه هم آمریکا را بر زمین خواهد زد افزود: آنها با آن همه دبدبه و کبکبه هنوز نتوانسته اند امکانات اولیه مقابله با طوفانی را که در یکی از ایالت هایشان دارند، تهیه کنند در حالی که ملت ایران برای زلزله کرمانشاه از هیچ تلاشی چشم پوشی نکردند و با موجی عظیم به دلجویی و کمک هموطنانشان پرداختند.

وی گفت: امام خمینی (ره) در بهمن 57 با احیای گفتمان قرآن کریم در مقابل 2 گفتمان کمونیستی به سرکردگی اتحاد جماهیر شوروی و لیبرال دموکراسی به سرکردگی غرب ایستاد و شکلی جدید از حکومت مردم برای مردم را مطرح کرد.

وی افزود: هر 2 امپراطوری به طور همزمان با این گفتمان به مخالفت پرداختند و از طرفی بشریت خسته از این 2 گفتمان، با گفتمانی جدید روبرو شد که با فطرت انسانی آنها همخوانی بیشتری داشت و گفتمان انقلاب اسلامی حتی بین آزادگان سایر کشورها گسترش پیدا کرد.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه کشور با بیان اینکه این گفتمان رقیبی اساسی برای معاندین شده بود گفت: جنگ تحمیلی یکی از اولین نشانه های دست اندازی معاندین انقلاب بود که هشت سال کشور را با ارتشی تا دندان مسلح درگیر کرد و قصد داشتند با تقویت رژیم بعث برای همیشه دفتر انقلاب را ببندند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) هوشمندانه و با تسلطی که بر منطقه داشت ملت ایران را به زیبایی هدایت کرد و با تاسیس نهادهایی همچون سپاه، بسیج و احیای ارتش نه تنها وجبی از خاک ایران را از دست نداد بلکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قوت بخشید.

سردار شریف گفت: ار ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ملت شریف ایران همه تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرده اند اما دشمن دست بردار نیست و اگر غفلت کنیم توطئه ای جدید را پایه ریزی خواهد کرد.

به گفته وی فتنه 88 و مباحث مربوط به انتخابات هم از دیگر طراحی هایی بود که دشمن سال ها با ایجاد اتاق های فکر آن را پایه ریزی کرده بود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در همان ابتدای فتنه هشدار دادند که مطمئن باشید ریشه اصلی فتنه در خارج کشور است اما متاسفانه کمتر به این موضوع مهم توجه کردیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هشت ماه این مساله به طول انجامید تا در عاشورا مردم همیشه در صحنه ایران نتوانستند اهانت به عاشورا و شعارهای ساختارشکن را تحمل کنند و با بصیرت انقلابی بار دیگر تهدید موجود را به فرصت تبدیل کردند و چهره مزورانه دشمن را به ملت ها نشان دادند.

وی گفت: پس از اعلام انحلال داعش به وسیله سردار پر افتخار جمهوری اسلامی ایران(حاج قاسم سلیمانی) دشمن بلافاصله پس از 6 روز طرحی جدید مبنی بر حکومت خودمختار کردها در مرز ایران پایه ریزی کرد و رژیم صهیونیستی با شادی و شعف از این طرح حمایت خود را نشان داد اما درایت رهبری و فرزندان انقلاب این غائله را پس از هفت روز خاتمه داد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: کاری که دشمن برای آن سال های متمادی تلاش کرده بود، نیمه تمام ماند اما باز هم طرحی جدید را در آستین پروراند و با اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل موضوعی تازه را بنا نهاد که معاندین باید بدانند همه این تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد.

وی گفت: آنچه مسلم است همه طراحی های دشمن بسته به ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است اما به لطف خدا و پیش بینی مقام معظم رهبری، اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهد دید.

وی اظهار کرد: طرح ها و تحرکات دشمن در سراسر کشورهای اسلامی امروز به وجود آورنده نیروهای مقاومتی شده که هر کدام به تنهایی تهدیدی برای آنها هستند و در مقابل با دست اندازی خودشان در فتنه 88 موجب بیداری ملتی شدند که امنیت سیاسی آنها بیمه شد.

سردار شریف افزود: توطئه های دشمن در 40 سال اخیر موجب بیداری بیشتر مردم و پرورش جوانانی شده است که با پیروی از رهبری و راه شهیدان، محور انقلاب را ادامه خواهند داد و از آرمان های امام راحل و شهدا پاسداری خواهند کرد.

آیین بزرگداشت 9 دی که پس از حضور میلیونی مردم در نهم دی سال 1388 روز 'بصیرت و میثاق امت با ولایت' نام گرفت، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین همچنین مسیر مسجد امام حسین (ع) تا میدان قدس را راهپیمایی کردند.

کد خبر 394127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha