همشهری آنلاین: محسن رضایی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مشکلات اقتصادی موجود در کشور تقصیری ندارد و این مشکلات به دلیل بی‌عرضگی مسئولان در داخل و یا مربوط به تحریم‌های اقتصادی خارجی است،

محسن رضایی

به گزارش ایسنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به خلاهای موجود در کشور پیش از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از خلاهایی که طی 300 سال در ایران ایجاد شده بود، خلا اقتدار بود که کشور و جامعه را آسیب پذیر کرده بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از نقطه‌ای آغاز شد که اقتدار و امنیت به کشور بازگشت و مشاهده می‌کنیم که در طول سال‌های بعد از انقلاب یکی پس از دیگری خلاهای موجود در کشور برطرف شد.

  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بعدها که اطلاعات اسرار و اسناد داعش منتشر شود، خواهید دید که ایران به عمق داعش نفوذ کرده و فقط در عراق و سوریه با آنها نمی‌جنگد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه امروز دولتمردان مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش دارند، اظهار کرد: امروز امنیت و اقتدار در کشور حاکم است و برای نخستین بار فرصتی ایجاد شده تا در ابعاد دیگری نظیر اقتصاد و علم و فناوری شاهد پیشرفت‌هایی باشیم؛ تا امروز شهدا، جانبازان پاسداران ارتشی‌ها و سایر نیروهای نظامی و انتظامی جان خود را برای ایجاد اقتدار و امنیت سپر بلای مردم کرده‌اند. بنابراین دولتمردان باید از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

وی با انتقاد از عدم پیشرفت کشور در حوزه صنعت گفت: اتفاق بد آن است که کسانی که خود متهم عقب ماندگی کشور در برخی عرصه‌ها هستند نیروهای مسلح را در جمهوری اسلامی ایران مورد انتقاد قرار می‌دهند و می‌گویند که چرا امروز به ارتش، سپاه یا نیروی انتظامی بودجه بسیاری داده می‌شود یا اینکه چرا نیروهای مسلح در خارج از مرزها وجود دارند این در حالی است که آنها باید پشت سر نیروهای مسلح که امنیت را در منطقه حاکم کرده‌اند کالاها و خدمات ایرانی را صادر و میلیاردها دلار به داخل بیاورند؛ چرا در سایه امنیتی که ما ایجاد کرده‌ایم ترکیه و دیگران باید بازار فروش به دست آورند.

وی با بیان اینکه این اتفاق باعث شرمندگی آقایانی است که کار نکرده‌اند و از فرصت ایجاد نشده نیز استفاده نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: نباید امروز نیروهای مسلح کشور را از پیشروی بازداشت چرا که امروز همه دنیا به دنبال آن است که از اقتدار جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند و آنها در این زمینه می‌گویند که ایران نباید موشک داشته باشد یا اینکه می‌گویند چرا پاسداران در فلان جا حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مشکلات اقتصادی موجود در کشور تقصیری ندارد و این مشکلات به دلیل بی عرضگی مسئولان در داخل و یا مربوط به تحریم‌های اقتصادی خارجی است، خاطر نشان کرد: عده‌ای در حال سمت و سودادن غلط به کشور هستند و این ربطی به نظام جمهوری اسلامی ایران، پاسداران و ارتشی‌ها ندارد، چرکه آنها کار خود را انجام داده و در کشور اقتدار را ایجاد کرده‌اند و امروز وظیفه دولتمردان و مسئولان است که برای برون رفت از ضعف‌های موجود چاره اندیشی و اقدام کنند.

کد خبر 393812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha