همشهری آنلاین: پنجمین شماره از ماهنامه «سینمای هنر و تجربه» ویژه دی‌ماه ۹۶ با آثار و مطالبی از مهرداد اسکویی، کاوه صباغ‌زاده، شهرام مکری، مزدک میرعابدینی و... در ۱۶۴ صفحه منتشر شد و در دسترس سینمادوستان قرار گرفت.

ماهنامه هنر و تجربه

به گزارش همشهري آنلاين، عكس روي جلد اين شماره «سينماي هنر و تجربه» بهمن فرمان‌آرا را كنار ابراهيم مختاري به تصوير كشيده و بهانه آن اكران «برگ جان» در گروه هنر و تجربه است. بر اساس آنچه روي جلد در توضيع عكس آمده، فرمان‌آرا به تماشاي «برگ جان» نشسته و بهنام بهزادي‌بروجني با مختاري، كارگردان و تهيه‌كننده آن به گفت‌وگو نشسته است. علاقه‌مندان مي‌توانند بخش اول اين گفت‌وگوي مفصل را در صفحه‌هاي 26 تا 31 بخوانند.

چند نقد بر «هجوم» و بخش دوم گفت‌وگو با مكري و عبد آبست، كارگردان و بازيگر اين فيلم، گفت‌وگو با مجتبي ميرتهماسب درباره مجموعه مستند «كارستان»، نقد فيلم‌هاي «مادر زمين»، «پنبه تا آتش»، «شاعران زندگي»، «كله‌سرخ»، «شايد عشق نبود»، «پناهگاه»، «دريا و ماهي پرنده»، «تمارض»، «رئيس‌الوزرا»، «ائو» يا «خانه»، «ويولونيست» و «پريناز» از ديگر مطالب اين شماره هنر و تجربه است.

در بخش سينماي هنر و تجربه در گستره عام مجموعه مطالبي درباره مستند «صفر تا سكو»، گفت‌وگو با كاوه صباغ‌زاده درباره «ايتاليا ايتاليا»، يادداشت مزدك ميرعابديني درباره «خواب است پروانه»، نقد «انزوا»، نگاهي به «ميروويتز»، بازخواني «نقطه ضعف» محمدرضا اعلامي و معرفي كتاب «فيلم ساختن» سيدني لومت با ترجمه فرمان‌آرا هم در شماره دي‌ماه هنر و تجربه آمده است. شماره پنجم اين ماهنامه را به بهاي 10 هزار تومان از روزنامه‌فروشي‌ها و كتابفروشي‌ها بخواهيد.

کد خبر 393809

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha