سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجمین فصل از سریال «پایتخت» این روزها در حال پشت سر گذاشتن مراحل فنی است تا برای نوروز ۹۷ آماده شود.

سریال

به گزارش ايسنا؛ الهام غفوری، تهیه‌کننده مجموعه سریال‌های «پایتخت» اظهار کرد: از ۱۵ مهر به بعد کار تصویربرداری سریال «پایتخت ۵» به پایان رسید و هم‌اکنون در مرحله فنی قرار دارد که بخش‌های مختلف مونتاژ، موسیقی و تدوین همزمان با هم پیش می‌رود تا سریال برای پخش نورورزی آماده شود.

او یادآور شد: ما تمام فرمول‌هایی که برای جذاب شدن یک پروژه لازم است را رعایت کردیم. اما اینکه «پایتخت ۵» با استقبال روبه‌رو شود یا خیر بستگی به نظر مردم دارد.

سریال «پایتخت ۵» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک سیما برود.

تصویربرداری این سریال با حضور عوامل اصلی و بازیگران صبح روز سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) در مازنداران آغاز شد. در نخستین روز تصویربرداری بخش‌های مربوط به داخل خودرو در جاده‌های حومه شهرستان شیرگاه و با حضور محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی ضبط شد.

محسن تنابنده، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی و سلمان خطی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال نوروزی «پایتخت ۵» ایفای نقش کرده‌اند.

کد خبر 393688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha