همشهری آنلاین: تیم‌های مازندران و خراسان رضوی در پایان لیگ ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور به ترتیب در رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمان شدند.

Gymnastic

به گزارش روابط عمومی فدارسیون ژیمناستیک، مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور به میزبانی ساری برگزار شد و در پایان در رده نونهالان تیم مازندران با ۴۳/۹۵ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، اصفهان با ۴۳/۷۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و خراسان رضوی با ۴۲/۸۵ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش انفرادی میلاد رحمانی از خراسان رضوی و امیررضا زارعی و محمدتقی رستمی از مازندران به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش سه نفره، اصفهان، تهران و مازندران اول تا سوم شدند. همچنین در بخش گروهی اصفهان، مازندران و خراسان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رده نوجوانان خراسان رضوی با ۴۴/۷۵ امتیاز مقام قهرمانی را به دست آورد، تهران با ۴۱/۹۵ امتیاز دوم شد و اصفهان با ۴۰/۷۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

در بخش انفرادی محمدرضا مرادی از تهران (ضربان)، طاها شمس از تهران (شریعتی) و محمدرضا نبی‌پور از قزوین به ترتیب مقام اول تا سوم را كسب كردند.

در بخش سه نفره، خراسان رضوی الف، تهران و خراسان رضوی ب اول تا سوم شدند. همچنین در بخش گروهی خراسان رضوی، اصفهان و تهران مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

کد خبر 393645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha