همشهری آنلاین: فرماندار دزفول از انفجار مخزن گاز ال پی جی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده است.

آتش

 

ایسنا نوشت: حبیب آصفی اظهار کرد: این انفجار در مخزن گاز ال پی جی حدود ساعت 17 امروز (3دی ماه) در سه راهی حمزه در نزدیکی شرکت خمیرمایه دزفول رخ داده است.

وی افزود: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده و به مراکز درمانی انتقال یافته و یک مصدوم دیگر در زیر آوار مانده است. در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی در حال تلاش برای نجات مصدوم دیگر حادثه هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول از احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار مخزن گاز ال پی جی در دزفول خبر داد.

سیدمحمد محمودی‌نژاد اظهار کرد: در حادثه انفجار و آتش‌سوزی مخزن گاز ال پی جی که حدود ساعت 17 در سه راهی حمزه نزدیک شرکت خمیرمایه دزفول، تاکنون 5 نفر از کارکنان این شرکت مصدوم شده‌اند.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان گنجویان دزفول انتقال یافتند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول با بیان اینکه در این حادثه همچنان حریق مهار نشده است، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل شدت و گستردگی حریق فعلا نتوانسته‌اند به کانون اصلی حریق دست یابند و امکان دارد تعداد مصدومان افزایش یابد.

کد خبر 393614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha