شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بارسلونا در حساس‌ترین بازی باشگاهی جهان توانست با سه گل از سد رئال مادرید بگذرد

بارسلونا

بارسلونا در شرايطي پا به بازي رفت ال‌ كلاسيكو را در زمين رئال مادريد گذاشت كه با اختلاف يازده امتيازي از رئال و قرار گرفتن در مكان نخست لاليگا، از آرامش بيشتري برخوردار بود.

شاگردان زيدان بازي را خوب شروع كردند و مي‌خواستند به رغم جايگاه چهارم خود در جدول نشان دهند كه حريف قدري براي آبي‌اناري‌ها هستند. آنها در دقيقه 2 بازي توسط رونالدو به گل رسيدند كه داور آن را آفسايد گرفت.

در نيمه نخست دو تيم خطرهايي خلق كردند كه نتيجه‌اي در برنداشت.

اما نيمه دوم ورق برگشت و ياران مسي كنترل بازي را در دست گرفتند كه نتيجه آن گل نخست اين بازي توسط لوئيس سوارز بود كه در دقيقه 54 به ثمر رسيد.

آنها با هجوم‌هاي ويرانگر خود ده دقيقه بعد به گل دوم رسيدند و ليونل مسي از روي نقطه پنالتي برتري تيم‌اش را به رخ كشيد. علاوه بر اين گل، كارواخال مدافع رئال به خاطر خطاي عمد در آستانه دروازه از بازي اخراج شد.

بارسلونا در دقیقه ۹۳ به گل سوم نیز رسیدند. لیونل مسی با حرکت خوب خود توپ را به الکس ویدال رساند تا بازیکن تازه وارد بارسلونا گل سوم را به ثمر برساند و یک برد بزرگ برای بارسلونا رقم بخورد.

آبی اناری ها که در نیمه مربیان حریف را تحت کنترل خود قرار داده بودند با این برد ارزشمند ۴۵ امتیازی شدند و با اقتدار در صدر جدول ایستادند. رئال مادرید با ۳۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

 

کد خبر 393498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha