همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد از مصوبه تخفیف ۵۰ درصدی شهریه برای برخی رشته‌محل‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: به واحدهای دانشگاه آزاد اختیار دادیم تا با توجه به امکانات موجود و استادانی که در آن واحد وجود دارند، برای برخی از رشته‌ها تا ۵۰ درصد تخفیف لحاظ شود.

فرهاد رهبر

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، فرهاد رهبر در حاشیه شانزدهمین همایش دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های کشور در مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره کاهش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه دولتی بسیار کمتر است.

وي با بیان اینکه شهریه دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نرخ تورم سالانه که از سوی دولت اعلام می‌شود، افزایش پيدا مي‌كند، گفت: در یکی دو سال اخیر شهریه دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با تورم افزایش پیدا کرده، اما با این حال ما تلاش داریم که با مدیریت و کاهش هزینه‌ها، شهریه دانشجویان را مدیریت کنیم.

فرهاد رهبر با بيان اينكه حمایت از دانشجویان را از وظایف خود می‌دانیم، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان زلزله‌زده استان کرمانشاه که درگیر این حادثه دردناک هستند نيز تخفیف ویژه‌ای قائل شده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی غیردولتی و غیرخصوصی و متعلق به مردم است. دانشگاه آزاد اسلامی اگر منافعی داشته باشد، برای مردم است و تأکید داریم که از در مضیقه قرار گرفتن مردم پرهیز شود و تلاش داریم هزینه‌ها را تا جایی که ممکن است، کاهش دهیم.

کد خبر 393300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha