همشهری آنلاین: معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال ۹۵ فردا به اتمام می‌رسد و پس از آن خودروهایی با جریمه یک میلیونی توقیف می‌شوند.

به گزارش مهر، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور با اعلام این مطلب، گفت: بر اساس قانون بودجه ۹۶ مقرر شده در صورتی که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال ۹۵ اقدام کنند، ۲ برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه ۲ برابری آنها مجددا اعمال می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به این که پلیس، تسهیلاتی در کنار این بخشودگی فراهم کرده است، گفت: پرداخت موردی جرایم رانندگی در سایت www.rahvar۱۲۰.ir طراحی شده است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به پرداخت موردی یا همان اقساطی جرایم اقدام کنند.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: اگر جرایم معوق رانندگان به بالای یک میلیون تومان برسد، حتماً شکایت برای خودروها در سامانه ثبت می‌شود و مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده این خودروها نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها، اقدام خواهند کرد.

کد خبر 393164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha