همشهری آنلاین: بنیادکودک ۶۰ کانکس آموزشی ‌ساندویچ‌پنل را در پی توافق با اداره نوسازی آموزش و پرورش به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌کند.

کانکس آموزشی

به گزارش واحد ارتباطات بنیادکودک، قائم مقام بنیادکودک با اعلام این خبر گفت: بنیادکودک در پی توافقی که با اداره نوسازی آموزش و پرورش کرمانشاه داشته، مقرر شده است تعداد 60 کانکس جایگزین مدارس تخریب‌شده در مناطق زلزله‌زده را تأمین کند.

حرمت ناظری در مورد شرایط فیزیکی این کانکس‌ها افزود: این کانکس‌ها از نوع ساندویچ‌پنل بوده و هر کدام دارای به یک چشمه سرویس بهداشتی هستند.

ناظری با اشاره به ارسال مرحله‌ای این کانکس‌ها تصریح کرد: تاکنون طی 2 مرحله 12 کانکس به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده‌ایم که پس از آماده شدن بقیه کانکس‌ها به مراتب به این مناطق ارسال می‌شود.

قائم مقام بنیادکودک همچنین افزود: در پی اعلام اداره نوسازی آموزش و پرورش کرمانشاه، در دومین پارت ارسالی، تعداد 10 کانکس ساندویچ‌پنل به مقصد روستاهای سرپل ذهاب ارسال خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: این مؤسسه در راستای تخریب ۴۴ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت آماده سازی شرایط مساعد تحصیلی کرد که تا به حال طی 2 مرحله، که در اولین بخش تعداد 6 کانکس از تهران و 6 کانکس از کرمانشاه ارسال شد و مابقی به مراتب ارسال خواهد شد.

نیكوكاران و همیاران می توانند به منظور حمایت از دانش‌آموزان آسیب‌دیده این حادثه از طریق لینک زیر کمکهای نقدی خود را ارسال و یا از طریق واریز به حساب‌های بانکی و یا كارت مؤسسه كه اطلاعات آن بر روی وب‌سایت بنیادکودک موجود است اقدام کنند.

کد خبر 393142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha