همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از برگزاری ۱۰۰ عنوان کارگاه آموزشی ویژه بانوان سرپرست خانوار در راستای افزایش آگاهی اجتماعی خانواده به همت کارشناسان خبره در این منطقه خبر داد.

برگزاری ۱۰۰ عنوان کارگاه آموزشی ویژه بانوان سرپرست خانوار

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با بیان خبر فوق افزود : این کارگاه‌های آموزشی با استقبال بانوان و درموضوعات متنوع با هدف افزایش انسجام خانواده درسالن کنفرانس معاونت اجتماعی و فرهنگی، سرای محلات 14 گانه و مجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای ارائه برنامه آموزشی ستاد توانمند سازی بانوان این اداره از ابتدای سال کارگاه هایی با موضوع مهارت های خودآگاهی، فرزندپروری، مهارت اشتغالزایی وکارآفرینی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و...برگزار شده است .

بهرامی با اشاره به شناسایی 300 بانوی سرپرست خانوار در منطقه خاطر نشان کرد: مشخصات 200 نفر از این بانوان در سامانه توانمند سازی بانوان ثبت و در طول سال و مناسبت ها از خدمات مربوطه بهرمند می شوند. همچنین حدود 100 نفر نیز به صورت موردی خدمات دریافت می‌کنند.

معاون شهردار منطقه یاد آور شد: علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی، اردوهای تفریحی، سیاحتی و زیارتی ویژه این اقشار برگزار و فرزندان آنها از خدمات نذر فرهنگی، مشاوره تحصیلی و فردی نیز برخوردار می‌شوند.

این مسئول در تکمیل خدمات ارائه شده به زنان سرپرست خانوار منطقه خاطر نشان کرد: در طول سال و در مناسبت‌های گوناگون بیش از 200 سبد ارزاق، غذای گرم، البسه ، اقلام فرهنگی و آموزشی و لوازم ضروری منزل در بین این بانوان توزیع شده است.

کد خبر 392531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha