دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
۰ نفر

درگیری چند مرد در پانسیون، پایان خوشی نداشت و باعث شد یکی از آنها دچار مرگ مغزی شود. به گزارش همشهری، ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه افسر کلانتری ۱۰۷ فلسطین با کشیک قتل تماس گرفته و خبر از دعوای چند مرد در یک پانسیون داد.

به گفته مأمور پليس، در جريان اين درگيري، مردي ميانسال به كما رفته و پس از آن دچار مرگ مغزي شده است. به‌دنبال اين تماس، قاضي جنايي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مرد ميانسال به‌دليل ضرباتي كه به سرش وارد شده دچار مرگ مغزي شده است.

خواهر وي در اين خصوص گفت:برادرم در پانسيون زندگي مي‌كرد كه شنبه شب درحالي‌كه سر و صورتش خون آلود بود به خانه من آمد. وقتي علت را پرسيدم گفت: در پانسيون با چند نفر درگير شده است و آنها با چوب و ميله فلزي به او ضربه زده‌اند. مي‌خواستم شبانه او را به دكتر ببرم اما گفت: حالش خوب است و مي‌خواهد كمي استراحت كند.

براي همين به اتاق رفت و صبح هرچه صدايش زدم جوابي نداد. به اورژانس زنگ زدم و پس از انتقال برادرم به بيمارستان مشخص شد كه سطح هوشياري‌اش پايين آمده و دچار مرگ مغزي شده است.به اين ترتيب، قاضي جنايي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 392229

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha