دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

این روزها شبکه‌های اجتماعی باعث شده‌اند تا بسیاری از ما روایات روزانه‌مان را در قالب تصاویر مختلف نشان دهیم.

سفلی

 بخش مهمي از اين ماجرا را سلفي‌ها بر عهده دارند. به همين‌خاطر استفاده از ابزارهاي متنوع براي گرفتن عكس‌هاي سلفي بهتر، امري بديهي به‌نظر مي‌رسد. چند مورد از برترين برنامه‌هاي گرفتن سلفي را به شما معرفي مي‌كنيم.

  • Retrica

اين اپليكيشن را بايد يكي از كامل‌ترين برنامه‌ها براي گرفتن بهترين سلفي ممكن محسوب كرد. فيلترهاي بسيار زياد براي تصحيح رنگ و نور به همراه ابزارهاي متنوع براي روتوش تصوير به شما كمك مي‌كند ايرادات موجود در عكس‌ها را رفع كنيد و با استفاده از تعداد بسيار زياد استيكر موجود طرح و نقش جذابي به عكس نهايي بدهيد. طراحي روي تصوير، اضافه كردن نوشته با فونت‌ها و به شكل‌هاي مختلف و امكان فيلترگذاري چندگانه از ديگر امكانات اين برنامه رايگان محسوب مي‌شود.

  • B612

اين برنامه دو كاربري مختلف دارد. ابتدا مي‌توان از آن به‌عنوان يك ابزار گرفتن سلفي بسيار خوب بهره‌برد و با استفاده فيلترها و ابزارهاي موجود در آن محصول نهايي را روتوش كرد، يا اينكه از افكت‌هاي جذاب و كارتوني آن كه به‌صورت واقعيت افزوده به تصوير اضافه مي‌شود استفاده كرد و تصاويري خنده‌دار و جذاب درست كرد. در اين برنامه هم تعداد زيادي استيكر و شيوه‌هاي مختلف براي نوشتن روي تصوير وجود دارد و كليت اپليكيشن به‌صورت رايگان عرضه شده است.

  • Candy Camera

جداي از تمام امكانات معمول ازجمله فيلترها، استيكرها و امكان ساخت گيف‌هاي كوتاه، Candy Camera دو ويژگي بسيار خوب دارد. ابتدا اينكه به شما اجازه مي‌دهد، فيلترهاي موجود در برنامه را به‌صورت آني و قبل از گرفتن عكس روي دوربين اعمال كنيد تا نتيجه را پيش از ثبت ببينيد. دوم اينكه حالت عكاسي بدون صدا نيز در برنامه گنجانده شده تا در مواقع مورد نياز مخصوصا هنگام گرفتن عكس از كودكان يا حيوانات از آن بهره ببريد. ابزارهاي موجود در Candy Camera براي گرفتن سلفي كامل و با كيفيت بسيار عالي طراحي شده‌اند. اين برنامه‌ هم به‌صورت رايگان عرضه شده و در بعضي موارد برخي فيلترها و استيكرهاي آن را بايد خريداري كنيد كه كاملا اختياري است.

  • Cymera

براي آنها كه به روتوش صورت در هنگام گرفتن سلفي اهميت ويژه‌اي مي‌دهند، Cymera بهترين انتخاب است. اين برنامه جدا از تمام امكانات موجود، 5مرحله براي روتوش صورت و رفع ايرادات عكس درنظر گرفته كه با طي آنها مي‌توانيد محصول نهايي را به كل تغيير داده و به عكسي بي‌نقص بدل كنيد. مدل‌هاي متفاوتي از ابزارهاي تصحيح در برنامه وجود دارد و در نهايت عكس با افكت‌هاي مندرج در آن را مي‌توان با كيفيت بسيار بالايي ذخيره كرد. يكي از گزينه‌هاي خوب موجود در Cymera كه در ديگر برنامه‌هايي كه معرفي كرديم وجود نداشت، امكان كلاژ كردن عكس‌ها در كنار هم است. به اين ترتيب مي‌توانيد سلفي خود را در كنار عكس‌هاي ديگر گذاشته و سپس كلاژ تهيه شده را با دوستان خود به اشتراك بگذاريد.

  • YouCam Perfect

اپليكيشن YouCam تمركز خود را روي تشخيص چهره گذاشته و بر مبناي آن ابزارهاي متعددي براي ويرايش عكس در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. ازجمله ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين برنامه امكان تشخيص چهره يك يا چند نفر در عكس است كه به وضوح بهتر در عكاسي نهايي بر پايه صورت افراد حاضر در عكس كمك شاياني مي‌كند. امكان رفع چين‌هاي دور چشم، تصحيح قرمزي چشم، رفع عيوب عكس و حتي تغيير ظاهري صورت ازجمله ويژگي‌هاي اين برنامه به شمار مي‌رود.

  • Sweet Selfie

و در نهايت يك ابزار رايگان و در عين حال سبك ديگر به شما معرفي مي‌كنيم كه بيش از 100ميليون كاربر در سراسر جهان از آن استفاده مي‌كنند. Sweet Selfie تمام ويژگي‌هايش را براي گرفتن سلفي‌هاي عالي و البته ويرايش آنها به بهترين شكل ممكن بهينه كرده است. بيش از 100فيلتر متنوع در كنار انواع ابزارهاي روتوش كه در نهايت عكس‌ شما را با تمام نواقصش به بهترين شكل ممكن تغيير مي‌دهد.

کد خبر 392119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha