همشهری آنلاین: کارگاه ها و دوره های کار آفرینی و مهارت آموزی با حضور ۸۰ شهردار مدرسه پهنه جنوب (۲۰،۱۷،۱۶) به میزبانی منطقه ۱۹ برگزار می‌شود.

کارگاه‌های کارآفرینی ویژه شهرداران مدارس پهنه جنوب در منطقه ۱۹ برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور و سرمایه ملی محسوب می شوندگفت: در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان "اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری و رویکرد کار آفرینی در نوزدهمین دوره طرح شهرداران مدارس دوره های آموزش با همین عنوان ویژه شهرداران مدارس مناطق پهنه جنوب در این منطقه برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره های آموزشی یاد شده به صورت مستمر و هفتگی با عناوین آمادگي ورود به دنياي كسب وكار و تعاريف كارآفريني، نوآوري، ايده يابي، شناسايي، ارزيابي، فرصت هاي كارآفرينی، قوانين و مقررات، برندسازي، مكان يابي، اخذ مجوز، مديريت منابع انساني، بازاريابي، تبليغات، خطر پذيري، مديريت توليد،طرح بوم و مدل كسب وكار در حال برگزاری است.

بهرامی با بیان اهمیت برگزاری این دوره ها افزود: در همین راستا کارشناسان و اساتید آموزشی از سوی وزارت کار و امور اجتماعی معرفی شده اند که به دانش آموزان تا مرحله عملیاتی کردن ایده ها مشاوره و راهنمایی می دهند.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد : بعد از اتمام این دوره ها از دست آوردهای شهرداران مدارس نمایشگاهی برگزار و ایده های دانش آموزانی که منجر به تولید شود از سوی وزارت کار برای آنان شرکت تعاونی ثبت می شود و یکسال فضای رایگان جهت تولید از سوی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در اختیارشان گذاشته می شود.

این مسئول یاد آور شد : این دوره ها با مشارکت اداره کل آموزش و مشارکت های اجتماعی وسازمان خدمات اجتماعی از اوایل آذر با شعار تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی آغاز و در پنج جلسه مجزا برای دانش آموزان دختر و پسر در مدارس پسرانه امام خمینی و دخترانه شهید محلاتی برگزار می شود.

کد خبر 392103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha