همشهری آنلاین: بارش برف و بروز یخبندان در بیشتر مناطق انگلیس علاوه بر ایجاد اختلال در سیستم حمل‌ونقل، موجب لغو و یا تأخیر شمار زیادی از پروازها در فرودگاه‌های این کشور شده است.

 بارش برف در انگلیس و بروز هرج‌ومرج در سیستم حمل‌ونقل

به گزارش ایرنا، فرودگاه بیرمنگام اعلام کرد که تمام پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط بد آب و هوایی از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو شده است.

فرودگاه لوتن در جنوب شرقی انگلیس نیز با انتشار پیامی در توییترش از تأخیر طولانی و لغو بسیاری از پروازهای خود خبر داده است.

سایر فرودگاه‌های بزرگ انگلیس ازجمله گاتویک،منچستر، بیرمنگام، ادینبرو، کاردیف و بلفاست اعلام کرده اند که به رغم بد بودن شرایط آب و هوایی همچنان پروازها در این فرودگاه در حال انجام است.

سازمان هواشناسی انگلیس ضمن اعلام هشدار زرد گفته است بارش برف همراه با باد شدید در بخش‌های وسیعی از شمال انگلیس، اسکاتلند و شمال ایرلند از بامداد روز یکشنبه شروع شده است و این وضعیت طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

در همین حال این شرایط بد آب و هوایی که ناشی از نفوذ یک جبهه هوای سرد قطبی است، سبب سرمای شدید و یخبندان در بخش های وسیعی از انگلیس و نیز بروز مشکل در سیستم حمل و نقل زمینی و دریایی در این کشور شده است.

کد خبر 392067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha