همشهری آنلاین: سرمربی استقلال به دلیل لغو اردوی دوبی از مدیریت باشگاه ناراحت است اما افتخاری در خصوص این موضوع توضیح داد.

شفر افتخاری

به گزارش ایسنا، یک روز قبل از مصاف استقلال و سپاهان، وینفرد شفر در نشست خبری خود اعلام کرد که تیمش اردویی تدارکاتی را در دوبی برگزار می‌کند تا برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آمادگی بیشتری داشته باشد. با این‌حال بعد از این نشست خبری او با افتخاری صحبتی داشت و آن‌جا مدیرعامل استقلال به او گفت که امکان سفر به دوبی و برگزاری اردوی تدارکاتی وجود ندارد. این مساله باعث عصبانیت شدید شفر شد و بحث او با افتخاری به نتیجه مد نظر شفر نرسید تا استقلالی‌ها در تهران بمانند.

در همين حال مدير عامل استقلال درپاسخ به این سوال که گفته می‌شود شفر اعتراضاتی به او داشته است گفت: خود شفر صحبت می‌کند و تکذیب می‌کند. این حرف‌ها را در می‌آورند تا یک بازاری برایشان ایجاد شود. مشکل خاصی وجود ندارد.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا درست است که او با شفر دیدار نکرده است، گفت: من سه روز پیش با ایشان جلسه‌ای در هتل المپیک داشتم. کارها را هماهنگ کردیم. ما یکسری بازیکن سرباز و دانشجو داشتیم و نشد مجوز خروجشان را بگیریم. اردوی تیم هم در ایران برگزار می‌شود.

او درباره پرداختی‌های تیمش اظهار کرد: ما قرار است ۲۰ درصد بدهیم تا پرداختی‌ها ۵۰ درصد بشود. پول شفر را هم دو، سه روز دیگر می‌دهیم.

کد خبر 391923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha