همشهری آنلاین: پوستر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر توسط حمیدرضا بیدقی طراحی و رونمایی شد.

سینما

به گزارش مهر، همزمان با آغاز به‌ کار هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با حضور محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری و اعضای هیات انتخاب سودای سیمرغ، پوستر جشنواره رونمایی شد.

حمیدرضا بیدقی طراح پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است. او که پیش از این نیز طی چهار دوره با جشنواره فجر همکاری داشته، دانش آموخته‌ گرافیک از دانشگاه هنر و فوق لیسانس انیمیشن از دانشکده‌ سینما تئاتر دانشگاه هنر است و از سال ۷۰ تاکنون مشغول کار گرافیک و تدریس دانشگاهی گرافیک و تصویرسازی بوده است.

محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی در رونمایی پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: سال دیگری از فعالیت‌های سینمایی را با رونمایی از پوستر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر و آغاز به کار هیات انتخاب این دوره از جشنواره آغاز می‌کنیم. سینما به عنوان تحول‌گر عصر حاضر مطرح است و سینمای ایران باید پشتوانه غنی و عظیمی داشته باشد که در جهان نماینده خوبی برای نشر فرهنگی و چشم‌اندازی برای دنیای آتی باشد. از سرزمینی نظیر ایران انتظار دور و دیری نیست که سینماگرانش بتوانند این نشر فرهنگ و آگاهی‌ و دانش را براساس نیازهای بشر امروز نمایندگی کنند.

او افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم که زمینه دستیابی به این آگاهی و تحول را فراهم کنیم و مثل همیشه دست نیازمان به سوی هنرمندان است تا با درک این نیاز در راستای تحول بشری اقدام کنند.

 

کد خبر 391909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha