«هوا سرد بود و می‌خواستم جلوی وانت بنشینم اما بر سر این مسئله با دوستم دعوایم شد و در نهایت پسرخاله او به قتل رسید.» این بخشی از اعترافات جوان افغان است که متهم است در جریان درگیری دسته‌جمعی جوانی ۲۱ ساله را به قتل رسانده است.

به‌گزارش همشهري، اين درگيري مرگبار 23آبان‌ماه رخ داد. آن شب بين دو خانواده افغان در منطقه مشيريه تهران درگيري هولناكي درگرفت و در جريان آن 5نفر مجروح شدند. با اين حال شدت جراحت يكي از آنها به نام سلطان به حدي بود كه روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد.

با گزارش ماجرا به پليس تيمي از كارآگاهان اداره دهم آگاهي تهران تحقيقات براي شناسايي قاتل را شروع كردند. بررسي‌ها نشان مي‌داد عامل جنايت جواني 18ساله به نام سيار است كه به همراه 4نفر ديگر از اعضاي خانواده‌اش كه در درگيري حضور داشتند به سمت مرز گريخته و قصد خروج از كشور را دارند.

با پيگيري‌هاي انجام شده هر5متهم در شهرستان تايباد و در نقطه صفر مرزي دستگير شدند و به اداره آگاهي تهران انتقال يافتند. سيار در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: من و دوستم ناصر در كار جمع‌آوري ضايعات پلاستيك بوديم. شب حادثه هوا خيلي سرد بود. زماني كه كيسه‌هاي پر از پلاستيك را پشت وانت قرار داديم تصميم گرفتم اين بار جلوي وانت بنشينم.

چون از سرما مي‌لرزيدم و تحمل نداشتم پشت وانت بروم. اما سر اين موضوع با ناصر دعوايمان شد و او مرا كتك زد. وقتي به خانه رفتم، ماجرا را براي خانواده‌ام تعريف كردم و همين باعث درگيري بين خانواده ما و خانواده ناصر شد و در جريان اين درگيري پسرخاله‌ ناصر با چاقو به پدرم حمله كرد كه در بين راه توانستم چاقو را از دستش بگيرم و چند ضربه به او بزنم كه باعث مرگش شد.به‌گفته سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، هم‌اكنون براي تمامي متهمان قرار بازداشت صادر شده و تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

کد خبر 391815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha