همشهری آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۶ هزار نفر گرفتار در برف و کولاک پنجشنبه شب ۱۶ آذر خبر داد و گفت: ۷۴۸ دستگاه خودرو رهاسازی شد.

امداد در جاده

به گزارش مهر، مرتضی سلیمی درباره امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک ۱۱ استان کشور از روز ۱۵ تا ۱۷ آذرماه گفت: ۸۰ تیم عملیاتی در ۱۱ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در ۴۶ محور به متاثران از برف و کولاک امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات برف و کولاک در ۱۱ استان کشور از روز ۱۵ آذرماه تا ساعت ۷ صبح روز ۱۷ آذرماه گفت: در این مدت امدادگران خستگی ناپذیر هلال احمر در ۱۱ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان به ۵ هزار و ۷۸۰ تن امدادرسانی کردند.

وی افزود: ۸۰ تیم امدادی شامل ۲۷۰ امدادگر و نجاتگر در حال خدمت رسانی به متاثران از برف و کولاک در ۴۶ محور هستند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در عملیات امدادرسانی به متاثران برف و کولاک در این مدت، ۵ تن به مراکز درمانی منتقل، ۱۲۲ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۷۴۸ دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

کد خبر 391773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha