همشهری آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه اعلام شد و با توجه به بارش‌ها، همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در این محورها الزامی است.

فارس نوشت: با توجه پایان تعطیلات آخر این هفته و بازگشت مسافران، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه از سوی پلیس راه در نظر گرفته شده است.

در این خصوص، تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 امروز جمعه، 17 آذرماه سال جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده از ساعت 15 تا 24 همین روز با تصمیم پلیس راه، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه خواهد شد.

تردد کلیه تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز جمعه در این محور مواصلاتی ممنوع می‌باشد.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 امروز از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

با توجه به بارندگی‌های شب گذشته در محورهای هراز و فیروزکوه توصیه می‌شود که رانندگان قبل از آغاز سفر حتما از سالم بودن تجهیزات گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

همچنین طبق گفته پلیس راه به همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروهای عبوری از محورهای هزار و فیروزکوه الزامی است.

کد خبر 391737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha