همشهری آنلاین: نقاشی‌های رضا بیگناه، هنرمند ایرانی مقیم کانادا از عصر چهارشنبه ۱۵ آذرماه در نگارخانه مژده به تماشاست. «حضور» هفتمین نمایشگاه انفرادی اوست که بیشترشان در تورنتو بوده است.

رضا بیگناه

به گزارش همشهري آنلاين، بیگناه درباره آثار خود چنين می‌گوید: «هر دوره از نقاشی‌هایم متاثر از رویداد یا اتفاقی است که مرا ملزم به بیان کرده است. مهاجرت و همزمان اندیشیدن در دو فرهنگ متفاوت گرچه بیشترین تاثیر را بر فرم و مضمون آثارم داشته اما به طور کلی انسان به معنای وسیع کلمه محور تمام آنهاست. با اینکه هر دوره از کارهایم مستقل و متفاوت به نظر می‌رسد، در نهایت در مضمون مشترک هستند و درون مرا برملا مي‌كنند.»

اين هنرمند كه 47 سال دارد، سال ۱۳۷۹ مدرك کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش را از دانشگاه تربیت مدرس و در ۱۳۹۲ مدرك کارشناسی طراحی داخلی را از کالج کانستوگا کانادا گرفته است. بيگناه 15 تجربه در زمینه کارگردانی تئاتر و چهار تصویر‌سازی کتاب کودک هم در كارنامه هنري خود ثبت كرده است.

نمایشگاه نقاشی‌های هنرمند ايراني مقيم كانادا با نام «حضور» از چهارشنبه 15 آذر در نگارخانه مژده برپا شده و تا 21 آذر در اين نگارخانه به نشانی سعادت‌آباد، علامه شمالی، هجدهم شرقی، شماره 27 ميزبان علاقه‌مندان هنرهاي تجسمي است.

کد خبر 391679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha