همشهری آنلاین: فرمانده ارتش پاکستان در نشست چهاردهم آذرماه با مقامات ارشد نیروهای مسلح این کشور درخصوص دیپلماسی نظامی خود و سفرهای اخیر به ایران، عربستان و سفر وزیر دفاع آمریکا به اسلام آباد بحث و تبادل نظر کرد.

نشست

به گزارش ایرنا، منابع خبری پاکستان نوشتند: ژنرال باجوا در آن نشست با حضور فرماندهان ارشد ارتش در مقر فرماندهی ارتش در شهر راولپندی، در خصوص ارتقای امنیت داخلی و همکاری با افغانستان برای گسترش صلح منطقه ای سخن گفت.

در این نشست که دویست و ششمین جلسه فرماندهان ارتش پاکستان محسوب می شود، ژنرال باجوا از دیپلماسی نظامی نیروهای مسلح پاکستان سخن گفت و درخصوص دیدار خود با وزیر دفاع آمریکا دراسلام آباد و همچنین سفرهای رسمی خود به جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی گفت وگو کرد.

فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد که این کشور مصمم به تامین امنیت درکشور، تامین امنیت و رفاه در ایالت بلوچستان، تداوم همکاری با افغانستان و کمک به ارتقای امنیت منطقه ای است.

به گزارش ایرنا ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان چهاردهم آبانماه با سفر به تهران، با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، محمدجواد ظریف وزیر امرو خارجه، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دیگر مقامات نظامی کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 391658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha