همشهری آنلاین: رئیس کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: چندسال در دولت بودیم وقتی برگشتم به سپاه، مدتی طول کشید ثابت کنیم جزء حلقه انحرافی نیستیم و سرانجام به اصل خود برگشتیم.

به گزارش ایلنا، پرویز فتاح در مراسم رونمایی از ۴۱۵۰ طرح عمرانی و ده‌ها هزار طرح غیرعمرانی برای محرومیت‌زدایی گفت: در ابتدای بحث یک مزاح می‌کنم زیرا خوشحالم در جمع شما هستم و من را لایق دانستید و دعوت کردید. ما چندسال در دولت بودیم وقتی برگشتیم به سپاه مدتی طول کشید ثابت کنیم جزء حلقه انحرافی نیستیم و برگشتیم به اصل خود.

وی با بیان اینکه کار کمیته امداد رسیدگی به محرمان است، گفت: شما دقیقا همان کار را می‌کنید. کار شما فوق‌امدادی است. شما کار ریشه‌ای انجام می‌دهید. مولا علی گفته من با شمشیر گردن فقر را می‌زنم مولا می‌خواستند بفهمانند دشمن فقر دشمن سر سختی است.

فتاح با اشاره به اینکه هرجا سپاه وارد میدان شد با شکست کامل دشمن نتیجه گرفتند، گفت: در این زمینه هم باید این کار بشود ولی تاحالا نشده است. در هیچ عرصه‌ای نظام عقب‌نشینی نکرده و پیروز شده است در این عرصه نیز باید اینچنین شود.

رئیس کمیته انداد امام خمینی تاکید کرد: فرهنگ کار باید تقویت شود. متاسفانه فرهنگ کار ضعیف شده است. تا این کار نشود، انجام کار ارزش تلقی نمی‌شود. پیغمبر دست کارگر را بوسیده است و این نشان می‌دهد کار در مکتب ما دارای ارزش است مردم مناطق مرزنشین با کمک ما کارهایشان را خودشان انجام می‌دهند. بحث خوداشتغالی و خودکفایی خیلی مهم است از آن غافل نشویم جهت‌گیری این کارها به سمتی شود که خود شخص درآمد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در زلزله کرمانشاه منزل ۶ هزار مددجوی ما آسیب دید که ما آن را ۱۰۰ درصد می‌سازیم، گفت: طبق توافق با دولت، سپاه قبول کرد کانکس‌هایی بدهد که درحال انجام است اما برای کار اساسی اسکام افراد در خانه خودشان کار سختی در پیش است. آنجا سپاه باید کمک کند. در اینجا سپاه و نیروهای مسلح باید کمک کنند.

فتاح با بیان اینکه سال گذشته توافق کردیم ۴۲۰۰ واحد در شش استان مرزی کشور بسازیم که بیش از ۸۰ درصد کار انجام شده است، گفت: انشاالله تا دهه فجر این کار تمام می‌شود. اشکال ندارد کمی طول بکشد. اما باید خوب بسازیم تا اگر زلزله‌ای آمد تلفات ندهیم ما موظف هستیم به مناطق محروم مرزی بیشتر برسیم ما و شما در این راستا یک هدف را دنبال می‌کنیم ما در کنار شما می‌توانیم اینها را به درآمدزایی برسانیم.

 

کد خبر 391597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha