همشهری آنلاین: عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی اظهار نظر‌های اخیر«محمود‌صادقی» در هیئت متبوعش خبر داد.

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

به گزارش تسنيم،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات خلاف واقع محمود صادقی نماینده تهران درباره یکی از وابستگان یکی از مراجع تقلید، اظهار داشت: چنین اظهارنظر‌های بدون مبنا و پایه‌ای آسیب‌ساز بوده و هم به مجلس شورای اسلامی و هم به کیان تشیع آسیب می‌زند.

وی با بیان اینکه دست‌آویز قرار دادن مرجعیت تشیع برای رفتار و اقراض سیاسی با هیچ منطقی سازگار نیست، افزود: مراجع همواره نشان داده‌اند که علم‌دار تبلیغ و ترویج دین بوده‌اند، همچنین مراجع پرچم‌دار مبارزه با انحرافات استکبار بوده و هستند.

حجت‌الاسلام سلیمی با تأکید بر اینکه مرجعیت ابزار سیاسی این و آن نیست، گفت: همواره همگان حریم مرجعیت را حفظ می‌کنند، لذا توصیه می‌کنم وی از آن مرجع تقلید، علمای حوزه علمیه و همچنین مقلدان این مرجع عذرخواهی کند.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: اظهارات اخیر محمود صادقی نماینده تهران در جلسه آتی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه آقای صادقی نماینده مردم است و باید واقعیات را مطرح کند و نباید هر چیزی را بیان کند، خاطرنشان کرد: در  قرآن کریم هم آمده که اول تحقیق کنید، زمانی که واقعیت را به‌دست آوردید، آن را منتشر کنید؛ اینکه ما قبل از تحقیق، بعضی از مسائل را مطرح کنیم با هیچ کدام از اصول اسلام سازگار نیست.

 

کد خبر 391569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha