سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون عمران جزئیات ساخت پلاسکوی جدید را تشریح کرد و گفت: پلاسکوی جدید در ۱۰ طبقه ساخته می‌شود.

به گزارش تسنيم، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون متبوعش با محمد‌علی نجفی شهردار تهران، اظهار داشت: در این جلسه درباره علت تاخیر در آغاز عملیات عمرانی و مشخصات ساختمان جدید پلاسکو بحث و تبادل نظر شد.

وی درباره مشخصات و ویژگی‌های ساختمان پلاسکوی جدید، افزود:مقرر شد تا نمای پلاسکوی جدید مشابه و شمه‌ای از ساختمان سابق باشد تا مشخص شود که نمای ساختمان قبلی دارای چه منظره و نمایی بوده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پلاسکوی جدید در 10 طبقه ساخته می‌شود، گفت: این ساختمان در یک طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و 8 طبقه تجاری و اداری ساخته می‌شود.

بدری با بیان اینکه این ساختمان بیش از 600 واحد تجاری و اداری دارد، تصریح کرد: قرار است این ساختمان ظرف 2 سال آینده تکمیل شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، عنوان کرد:ساختمان پشتی که بر اثر تخریب پلاسکو دچار آسیب شده بود مقرر شد تا با هزینه بنیاد مستضعفان بازسازی شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر اینکه قرار بود عملیات عمرانی این ساختمان از روز جمعه(10 آذر) آغاز شود، تصریح کرد:قطعا اعضای کمیسیون عمران پیگیر ساخت پلاسکوی جدید هستند تا مالکان این ساختمان به حق و حقوق خود برسند.

کد خبر 391547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha