همشهری آنلاین: کیانوش رستمی در حرکت یک ضرب موفق به کسب مدال نقره شد و علی میری به عنوان هفتم مجموع دست یافت.

Rostami

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، ششمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی شهر آناهیم ایالت کالیفرنیاي آمریکا، با حضور کیانوش رستمی و علی میری در رقابت گروه A دسته 85 کیلوگرم همراه بود.

در حركت يك ضرب، علی میری ابتدا دو مرتبه وزنه 155 کیلوگرم را مهار نکرد، ولی در مرتبه سوم موفق به مهار این وزنه شد تا در جدول مسابقه این وزن باقی بماند و با ثبت این وزنه در حرکت یک ضرب در جایگاه هفتم جای گرفت.

کیانوش رستمی ابتدا وزنه 170 کیلویی را بالای سر برد، اما در مرتب دوم وزنه 174 کیلوگرم را مهار نکرد، ولی برای سومین مرتبه این وزنه را مهار کرد و با ثبت وزنه 174 کیلوگرم، مدال نقره را از آن خود کرد.

علی میری در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 193 کیلویی را بالای سر برد، ولی در مرتبه دوم و سوم وزنه 201 کیلوگرم را نتوانست به درستی مهار کند و در حرکت دوضرب ششم شد و با مجموع 348 کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

كيانوش رستمي هم در حرکت دوضرب دو مرتبه وزنه 212 کیلوگرم و یک بار نیز وزنه 215 کیلویی را نتوانست مهار کند تا کار خود را در رقابت‌های جهانی آناهیم با یک مدال نقره حرکت یک ضرب به پایان برساند.

عملکرد نفرات برتر دسته ۸۵ کیلوگرم:


۱- پرز مندز (شیلی): حرکت یک ضرب ۱۷۵ کیلوگرم (مدال طلا)، حرکت دوضرب 203 کیلوگرم (مدال طلا) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال طلا)


۲- مسیج (لهستان): حرکت یک ضرب 162 کیلوگرم (چهارم)، حرکت دوضرب 197 کیلوگرم (مدال نقره) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال نقره)


3- پیزالتو (ایتالیا): حرکت یک ضرب 162 کیلوگرم (مدال برنز)، حرکت دوضرب 197 کیلوگرم (چهارم) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال برنز)

 

کد خبر 391415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha