«پس از ورود خون‌های آلوده به کشور به هپاتیت مبتلا شدم و از آن زمان از جامعه پزشکی کینه به دل گرفتم و به‌دنبال فرصتی برای انتقام‌جویی بودم».

اين اعترافات مردي است كه متهم است با ساخت يك كليپ جعلي و انتشار آن در تلگرام باعث آسيب رسيدن به شهرت بيمارستاني در شهرستان گناباد شده است.به گزارش همشهري، تحقيقات مأموران پليس فتا در اين پرونده با شكايت نماينده حقوقي بيمارستان مورد نظر شروع شد.

وي مدعي بود كه به تازگي كليپي در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده كه در آن يكي از بيماران حاضر در بيمارستان حرف‌هايي راجع به بيماري‌‌اش مي‌گويد و در ادامه توضيح داده شده است كه اين بيمار مورد عمل جراحي قرار گرفته و قيچي در شكمش جا مانده و به همين دليل آسيب زيادي ديده است.

نماينده حقوقي بيمارستان مي‌گفت كه تا حالا چنين اتفاقي در بيمارستان آنها رخ نداده اما انتشار اين كليپ باعث شده كه به شهرت بيمارستان آسيب برسد و احتمالا افرادي با انگيزه انتقام‌جويي دست به اين كار زده‌اند. با اين شكايت تحقيقات مأموران آغاز شد و در بررسي‌هاي تخصصي فردي كه اقدام به انتشار اين كليپ كرده بود، شناسايي و دستگير شد. مرد41ساله كه تصور نمي‌كرد به اين زودي دستگير شود پس از انتقال به اداره پليس و مشاهده شواهد به‌دست آمده جرمش را گردن گرفت و گفت: سال‌ها پيش و به‌دنبال ورود خون‌‌هاي آلوده به كشور، يكي از كساني بودم كه بر اثر استفاده از اين خون‌ها به هپاتيت مبتلا شدم.

از آن زمان از جامعه پزشكي كشور كينه به دل گرفتم و كينه‌ام در جريان روند درمان بيشتر هم شد. براي همين تصميم گرفتم هر طور شده انتقام بگيرم. يك روز كه براي انجام كاري به بيمارستان رفته بودم با يكي از بيماران وارد گفت‌وگو شدم.او درباره بيماري‌ و عمل جراحي‌اش توضيح داد و من بي‌آنكه متوجه شود از او فيلم گرفتم. پس از آن فيلم را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كردم و به دروغ مدعي شدم كه اين بيمار پس از عمل جراحي قيچي در شكمش جامانده است. تصور مي‌كردم با اين كار انتقام مي‌گيرم و فكرش را نمي‌كردم كه دستگير شوم. به گفته سردار قادر كريمي، رئيس پليس خراسان رضوي، پس از اعترافات متهم پرونده وي در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

کد خبر 391378

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha