وزیرکشور پایان انتظار توافق نهایی شورای نگهبان و وزارت کشور را نوید داد و اعلام کرد که از 5 مرحله انتخابات رایانه ای، در 4 مرحله آن با شورای نگهبان به توافق رسیده‌ایم.

مصطفی پورمحمدی به واحد مرکزی خبر گفت: درباره مرحله پنجم این انتخابات، گفت‌وگوی ما با شورای نگهبان ادامه دارد وامیدواریم با فعالیت‌هایی که صورت گرفته است، شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

وی افزود: سطح فراگیری و مراتب عملیات انتخابات رایانه‌ای در مناطق مختلف کشور متفاوت خواهد بود و برگزاری انتخابات را به شیوه ای جدید در این مرحله تجربه خواهیم کرد.

رئیس بازرسی انتخابات

پس از انتشار برخی اخبار درباره معرفی رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات که مستقیماً زیر نظر وزیر کشور قرار دارد، محمدحسین موسی‌پور در گفت‌وگو با همشهری، ریاست خود بر این ستاد را تأیید کرد.

پورمحمدی در حکمی، معاون حقوقی و پارلمانی خود را به سمت ریاست ستاد مرکزی بازرسی انتخابات مجلس هشتم و میاندوره‌ای مجلس خبرگان منصوب کرد.

چارچوب برای وعده‌ها

معاون حقوقی پارلمانی وزارت کشور به وعده‌های تبلیغاتی برخی نامزدها در حوزه انتخاباتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برای وعده تبلیغاتی محدوده و چارچوبی در قانون مشخص نشده و  باید برای این‌گونه وعده‌ها در قانون چارچوب خاصی گذاشته شود.

محمدحسین موسی پور در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب که یکی از مشکلاتی که همواره در آستانه انتخابات، مردم  و دولت با آن مواجه هستند همین وعده‌های انتخاباتی است، اظهار داشت: نماینده‌ها و نامزدها برای جلب توجه رأی دهندگان نیازها و احتیاجات حوزه انتخاباتی خود را بررسی می‌کنند و بر اساس آن وعده‌هایی را می‌دهند که بعضی از این وعده‌ها قابل تحقق نیست.

کد خبر 39135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز