همشهری‌آنلاین: بعد از موافقت مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ برای همکاری با تحقیقات اف‌بی‌آی درباره ارتباط کمپین انتخاباتی او با روسیه، بنگاه‌های شرط‌‌بندی گزارش دادند که شانس تبدیل شدن دونالد ترامپ به سومین رئیس‌جمهوری که در تاریخ آمریکا استیضاح می‌شود، افزایش یافته است.

لائومی توتن، سخنگوی بنگاه شرط‌بندی "بتفیر" به ایندیپندنت گفت: به دنبال خبر جنجالی اعتراف مایکل فلن به ایراد اظهارات دروغ به دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف‌بی‌آی) در جریان تحقیقات ارتباط ترامپ با روسیه، اکنون پایین‌ترین قیمتی که برای ترک ریاست‌جمهوری از سوی ترامپ قبل از پایان دوره ریاست‌جمهوری خود مطرح شده، پیشنهاد شده است.

او اظهار داشت اکنون شانس 6/4 معادل 59 درصد برای این موضوع مطرح شده که نشان می‌دهد شرط‌بندها بیشتر مطمئن می‌شوند ترامپ به هیچ وجه نخواهد توانست با توئیت کردن از این احتمال خود را نجات دهد.

به گزارش ایسنا ، همچنین جوئی لی، یکی از مسئولان بنگاه شرط‌بندی "پدی پاور" گفت: اکنون در پدی پاور شانس 7/4 معادل 63 درصد برای استیضاح ترامپ مطرح است.

این در حالی است که تا قبل از این خبر جنجالی این شانس معادل 47 درصد بود.

همچنین شرط‌بندها درخصوص سال استیضاح ترامپ عمدتا سال 2018 را مدنظر دارند و شانس 50/50 را برای استیضاح ترامپ در این سال مطرح کرده‌اند.

کد خبر 391319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha