همشهری آنلاین: سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه میزان معوقات شهرداری مناطق به سازمانهای بیمه گر از سال ۹۴ تا کنون بسیار بالاست، گفت: از معاونت مالی شهرداری می‌خواهیم که نسبت به پرداخت هر چه سریعتر حق بیمه جامع مسئولیت مدیران مناطق اقدام کند.

به گزارش همشهري آنلاين، علی اعطا در تذکر پیش از دستور خود در صحن علني شوراي شهر تهران از تشكيل پرونده‌هاي متعدد در مراجع قضايي عليه مديران قبلي شهرداري در مناطق مختلف خبر داد و افزود: عدم پرداخت حق بیمه جامع مسئولیت به شركت‌هاي بيمه‌گر موجب اين اتفاق شده است.

وی ادامه داد: اين در حالي است كه هدف از صدور بیمه‌نامه جامع مسئولیت شهرداری، تامین امنیت خاطر و افزايش ضريب اطمينان و كارايي مدیران و کارکنان شهرداری است كه بتوانند وظیفه قانونی‌شان را به درستي انجام دهند است و ریسک ناشی از این عمل به بیمه گر منتقل شود.

سخنگوي شوراي شهر تهران با بيان اينكه وقتي سهم بيمه از سوي بيمه شونده پرداخت نشود به تبع بيمه‌گر تعهداتش را انجام نمي‌دهد، اظهار داشت: آنقدر معوقات بيمه از سال 94 تاكنون بالا رفته كه براي برخي از مديران مناطق به دليل عدم جبران خسارت به افراد آسيب ديده حكم جلب صادر شده و انتظار می‌رود معاونت مالی شهرداری پرداخت حق بیمه مسئولیت مدنی شهرداری به شرکت‌های طرف قرارداد را در اولویت قرار دهد و با شرکت‌های بیمه طرف قرارداد تسويه حساب كند.

کد خبر 391302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha