یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پزشکی در هندوستان به اشتباه نوزادی که به تازگی متولد شده‌بود را مرده اعلام کرد، اما خانواده این نوزاد ساعاتی بعد متوجه شدند نوزاد زنده‌است و نفس می‌کشد.

نوزاد

براساس گزارش CNN، مادر اين نوزاد پسر روز پنجشنبه 30 نوامبر 2017 در بيمارستاني به نام مكس سوپر در دهلي نو يك دوقلو را به دنيا آورد كه پزشك اعلام كرد نوزاد دختر مرده به دنيا آمده و نوزاد پسر نيز در وضعيت وخيمي به‌سر مي‌برد و دوساعت بعد نوزاد پسر را نيز مرده اعلام كرد.

والدين دو نوزاد پس از ساعاتي براي دفن فرزندانشان راهي قبرستان بودند كه درون يكي از كيسه‌هاي پلي‌اتيلني ويژه بيمارستان حركاتي را مشاهده كردند و پس از باز كردن كيسه متوجه شدند نوزاد پسر زنده‌است و نفس مي‌كشد. نوزاد پس از آن به بيمارستاني ديگري انتقال داده شد تا تحت درمان قرار گيرد زيرا والدين نوزاد ديگر به پزشكان بيمارستان مكس سوپر اعتماد نداشتند.

با اين‌همه بيمارستان در بيانيه‌اي اعلام كرد كه نوزاد پسر بدون هيچ نشانه‌اي از حيات به خانواده‌اش تحويل داده شده‌است و آنچه رخ داده،‌پديده‌اي نادر توصيف كرده‌اند كه نياز به بررسي بيشتر دارد.

اين رويداد باعث شد تا وزير بهداشت هند با غيرقابل قبول خواندن اين عمل، دستور تحقيق و تفحص بيمارستان مذكور را صادر كند تا درصورت يافتن خطا از سوي يكي از مسئولان اين رويداد،‌با او شديد‌ترين برخوردها صورت گيرد.

کد خبر 391280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha